Post by eralpropabca on Mar 16, 2022 10:38:18 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ ClassicBoy Pro Games Emulator ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ ClassicBoy Pro Games Emulator IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ juksekoder for generatormynter ▞▞▞
▞▞▞ ClassicBoy Pro Games Emulator 2022 version ▞▞▞
Begrensede lanseringer i gratismodus, litt ubrukelig nå.
Dette er en så ubrukelig emulator, uansett hvor mye jeg sletter, fungerer ingenting. Det ber om ALT for mye lagringsplass som ingen kan gi
Jeg innrømmer litt denne versjonen. Det er så kult, men det er så tregt når du skal bruke dette til å spille mens du streamer. Så... Kan du i det minste ta en titt om det er feil eller er ut på grunn av at telefonen min ikke er klar til å kjøre flere apper? Det er alt. Denne appen er flott.
Jeg kjøper ikke det samme som jeg kjøpte for 4 år siden. Du skylder meg enten en refusjon eller en kode for å låse opp dette igjen. Jeg er lei av utviklere som fjerner appen sin bare for å laste den opp på nytt slik at IAP-ene blir slettet. Tillater meg ikke engang å sjekke om jeg kjøpte den.
Det suger at jeg må betale for å laste og fortsette spillet mitt, jeg vil heller ha flere andre emulatorer
Hadde noen andre problemer og kunne ikke fortsette et lagret spill uten å kjøpe, noe jeg syntes var ganske lat.
Card Maker for PKM Tegneserier cax
Jeg har nettopp betalt for å låse opp alle funksjonene til denne appen, men fikk en feilmelding. Pengene ble trukket fra kontoen min, men appen er fortsatt låst. Pengene mine ble stjålet!
Jeg fikk den originale klassikeren og betalte for fullversjonen.Nå er appen borte og ba meg betale en annen som ser lik ut. Skam deg utvikler for å stjele våre støttepenger.
sonic og de hemmelige ringene
Savner den gamle, har aldri hatt problemer. Denne fortsetter imidlertid å tilbakestille lagringene mine. Lagre den, mist den. Begynn på nytt, kom deg lenger. Så mister du ny lagring og gammel lagring dukker opp igjen.