Post by eralpropabca on Mar 16, 2022 10:38:18 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ ClassicBoy Pro Games Emulator ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ ClassicBoy Pro Games Emulator IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ juksekoder for generatormynter ▞▞▞
▞▞▞ ClassicBoy Pro Games Emulator 2022 version ▞▞▞
Begrensede lanseringer i gratismodus, litt ubrukelig nå.
Dette er en så ubrukelig emulator, uansett hvor mye jeg sletter, fungerer ingenting. Det ber om ALT for mye lagringsplass som ingen kan gi
Jeg innrømmer litt denne versjonen. Det er så kult, men det er så tregt når du skal bruke dette til å spille mens du streamer. Så... Kan du i det minste ta en titt om det er feil eller er ut på grunn av at telefonen min ikke er klar til å kjøre flere apper? Det er alt. Denne appen er flott.
Jeg kjøper ikke det samme som jeg kjøpte for 4 år siden. Du skylder meg enten en refusjon eller en kode for å låse opp dette igjen. Jeg er lei av utviklere som fjerner appen sin bare for å laste den opp på nytt slik at IAP-ene blir slettet. Tillater meg ikke engang å sjekke om jeg kjøpte den.
Det suger at jeg må betale for å laste og fortsette spillet mitt, jeg vil heller ha flere andre emulatorer
Hadde noen andre problemer og kunne ikke fortsette et lagret spill uten å kjøpe, noe jeg syntes var ganske lat.
Card Maker for PKM Tegneserier cax
Jeg har nettopp betalt for å låse opp alle funksjonene til denne appen, men fikk en feilmelding. Pengene ble trukket fra kontoen min, men appen er fortsatt låst. Pengene mine ble stjålet!
Jeg fikk den originale klassikeren og betalte for fullversjonen.Nå er appen borte og ba meg betale en annen som ser lik ut. Skam deg utvikler for å stjele våre støttepenger.
sonic og de hemmelige ringene
Savner den gamle, har aldri hatt problemer. Denne fortsetter imidlertid å tilbakestille lagringene mine. Lagre den, mist den. Begynn på nytt, kom deg lenger. Så mister du ny lagring og gammel lagring dukker opp igjen.
Den beste iv-en som er prøvd så langt, det eneste problemet for øyeblikket som jeg ikke fant ut er å angi dip-bryterinnstillinger i mame og fb alpha neogeo-spill. Men ikke la det skremme deg, hastigheten er fantastisk, og jeg er på en gammel HTC nexus 7
Har allerede betalt for dette spillet. Nå vil du at jeg skal betale igjen, ikke imponert
Hei, kan du lage en drømmecast?
Så jeg vurderer denne appen 2 fordi det ikke er noen lagring
N64-kontrollene er umulige å bruke.
ClassicBoy Pro Games Emulator Arkadspel aei
Android 4.4.4 fungerer ikke, vær så snill å fikse det!!!
Jeg kjøpte allerede fullversjonen i fjor, men appen låses fortsatt ikke opp når jeg installerer på nytt på en annen telefon. Vær så snill å fikse denne mannen!
Fungerer utmerket, jeg har den på nettbrettet og telefonen min. Jeg ville likt det bedre hvis det hadde systemoppstartsskjermene b4 spillet starter.
Den vil ikke lastes lenger. Den viser den svarte skjermen med klassiske klassiske gutter på den, og tvinger lukkes
Betalt for gammel app. De kom ut med en ny i stedet for å oppdatere den gamle. Bare et spørsmål om tid før de gjør det igjen
ClassicBoy Pro Games Emulator Arkády hmo
Elsket det, men det er betalt 🧐😭😭
Ville vært fint om det var spole fremover ... spesielt hvis du kunne kartlegge det til en kontrollerknapp. Andre emuer har det, og det er en livredder.
Dette kjører de fleste spill ganske bra. Det krever bare litt oppsett, og å gå gjennom katalogene hver gang du vil endre et spill. Jeg kjøpte fullversjonen, i håp om at den ville være i stand til å se på sd-kortet mitt etter spillene, men fortsatt ingen terninger. Kartleggingskontrollere fungerer bra. Du kan til og med kartlegge kontrolleren forskjellig for hvert system. Jeg ville gitt dette en høyere vurdering hvis jeg kunne fått meg sd-kort.
Allerede betalt en gang, for et pengetrekk..
ClassicBoy Pro Games Emulator Pelihalli aiqp
ClassicBoy Gold er fantastisk
Det er 21 år siden..PS2 er en klassiker nå.. hvorfor eksisterer ikke emuen ennå...
Den laster ikke opp lenger. Force lukker så snart den prøver å starte
NULL STJERNER! Hvis jeg kunne rangere denne appen til mindre enn én stjerne, ville den fortsatt ikke vært lav nok. Jeg prøvde å sette spillet i liggende modus, og i stedet satt hele telefonen min fast i liggende modus. Jeg klarte ikke å slå den av og halve skjermen min var svart. Der jeg rørte på telefonen var ikke engang der knappene var, så jeg kunne trykke hvor som helst og ende opp med å slå av wifi-en min. På en eller annen måte fikk jeg endelig på lommelykten og fikset det. Ikke spør meg hvordan. Jeg tror jeg bare holder meg til de faktiske retrosystemene.
ClassicBoy Pro Games Emulator Arcade pnn
Jeg liker denne appen, men hvis du vil fortsette det siste du spiller, må du betale
Medievolumet på enheten min skal kunne kontrollere volumet i spillet. Jeg har volumet helt nede og jeg hører det fortsatt høyt og tydelig. Når jeg velger å dempe lyden i appen får jeg lyden litt lavere, men nå er lyden avlyttet. *rediger* Ned til én stjerne fordi gratisversjonen ikke støtter Bluetooth. Som alle har de gamle kablede, nesten 2 gen gamle kontrollerene liggende.Jeg er nølende med å kjøpe den nye versjonen basert på alle de siste og negative anmeldelsene fra personer med celler med høy ytelse spesifikasjoner og å legge til mine egne input som ikke kan bruke den kontrollerporten jeg synes passer (mgs psycho mantis fight) gjør spille visse ting umulig eller begrenset i funksjoner. Ikke bare det for ytterligere fem dollar vil jeg virkelig gjerne kunne kontrollere hastigheten på spillet mitt også (0,5X 2X 3X, osv.).
Først forstår jeg hvorfor de måtte lage en ny versjon, den eldre er en 32 bit emulator mens denne er en 64 bit så ja det er ikke det samme så de burde ha rett til å få oss til å betale for det. Men det bare hvis de ikke med vilje slettet 32-bitsversjonen fra play-butikken og tvang oss til å kjøpe denne versjonen som vi kanskje ikke ville ha. Vennligst ta med tilbake 32-bitsversjonen vi alle elsket og likte.
Det slo ut, jeg kan ikke engang spille en singel Det suger
Dette spillet er forferdelig. Hastigheten er lav, lyden er forferdelig og får meg ikke i gang med spillingen. Skam deg.
for en stund tilbake betalte jeg ut 31 dollar for "fullversjonen" av denne appen... Men det ser ikke ut til å være noe lenger, og dermed har jeg ikke lenger det jeg har betalt for.. Jeg vil gjerne be om en tilbakebetaling av pengene jeg betalte, siden jeg ikke kan ha varen jeg kjøpte... Vennligst svar, Ty
Jeg kjøpte den originale appen for 5 dollar når du ikke får den igjen, fiks dette problemet og dårlig retur, men foreløpig er 1 stjerne det du vil fortjene, jeg innrømmer at du vil tjene penger på denne appen, men du må passe litt på originalen din base for å få inn de nye folkene som vil betale