Post by eralpropabca on Mar 16, 2022 10:41:18 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ Sea of Thieves - Hunter\u0027s Cookbook ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Sea of Thieves - Hunter\u0027s Cookbook IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ låse op (øge tokens) ▞▞▞
▞▞▞ Sea of Thieves - Hunter\u0027s Cookbook 2022 version ▞▞▞
Virkelig nyttig app til fiskeri anbefaler det. 👍 Rettede fejlen, hvor ikke alle fisk var på skærmen
Jeg bruger samsung a52, og menuen er en smule fejlbehæftet (knapperne overlapper hinanden), andet end så nyttigt som fanden
Fin app, et forslag ville være en slags filtersystem til at filtrere fisk efter lokkemad, så du ved, hvilken fisk du kan fange, hvis du har en bestemt type agn.
Perfekt app, brugergrænsefladen virker lidt dateret og kunne opdateres, men det er bare min mening.
Al den information jeg har brug for på et øjeblik
Lav også en kortplaceringsapp i bedste kvalitet
Sea of Thieves - Hunter's Cookbook Books & Reference oyfr
Denne app er meget nyttig, hvis du spiller havet af tyve. Hvis du spiller hav af tyve, så er denne app perfekt til dig.
Sea of Thieves - Hunter's Cookbook Kitab və Arayış fxl
Gg
Fantastisk app. Elsker den tilføjede information om hvor man skal fiske og hvad. Jeg har kun ét problem: Jeg ville elske at kunne ændre meddelelsen til noget ud over min standardmeddelelse.
Denne app er perfekt. Vil hjælpe Jægerkaldet med at slibe en del. Godt arbejde og tak. IGN: VonWillbert
Det hjalp mig virkelig med at finde ud af, hvilke øer der havde hvilken variant af Islehoppers. Billederne af fiskene er flotte, og prisguiden er også praktisk.
Dette er en af de mest amature apps, jeg har set længe 😅
Fantastisk og brugbar app. Det eneste problem, jeg har, er, at noget af teksten er afskåret (især i lokationsatlas og kød).
har alle redskaberne til at blive en succesfuld jæger
Fremragende ledsager-app
Sea of Thieves - Hunter's Cookbook წიგნები და ცნობარი oig
Learn Spanish for Beginners 教育 dmu
Fantastiske. Det eneste, jeg savner fra andre tilberedningstimer-apps, er tiden, indtil kødet brænder, når kødet er klar. Det føles mindre stressende at komme tilbage, hvis du er ude at lave noget
Fantastisk app, der tydeligvis er arbejdet af en Sea of Thieves-fan, der er investeret i både spil og fællesskab, ikke nogen, der forsøger at tjene hurtigt. Gør hvad der står på dåsen, og intet overflødigt ud over det.
Sea of Thieves - Hunter's Cookbook Sách và Tài liệu tham khảo ebev
Jeg laver ikke rigtig mad eller jager i SoT, men dette var virkelig nyttigt, når jeg skulle gøre det.
Simpel app, lige til sagen. I lighed med hvad en anden anmelder sagde, synes jeg, at brugergrænsefladen er en smule dateret. Fiskekortet vises heller ikke korrekt på min telefon (højre kolonne er kun delvist synlig i stående retning. Lignende problem i liggende). Ser frem til UI-opdateringen.
Fantastisk værktøj når jeg husker at bruge det lol
Meget nyttigt for enhver besætning !! Mange tak
OPDATERING: marts 2021 Tak fordi du svarede! Som nævnt er skaleringen fast og ser meget pænere ud på appen nu. Opdateret til 4/5. Jeg håber, du er i stand til at få regnet timeout på skærmen, for ellers er dette en rigtig fin handy app! ORIGINAL: 3/5 App er ok, men to anmodninger. 1) på s20 fe skaleres billederne ikke så fisk o. Højre er skåret lidt af. 2) gør det så skærmen ikke slukker, mens timeren er aktiv.